8 Haziran 2012 Cuma

Dikiş Dikmeyi özledim

Annem profesyonel bir terzidir.Hayatım boyunca onun diktiği güzel şeylere hayran oldum ama gerçek anlamda dikiş öğrenmek için hiç fırsat bulamadım.2 yıldır bol bol kumaş alıp bazı şeyler diksemde tam olarak bu işi öğrenmiş değilim ve bugünlerde bu durum çok canımı sıkıyor.Annem bana dikiş öğretebilecek kadar yanımda olacak mı hiç bilmiyorum.Dikiş öğrenemediğime sırf onu kaybedeceğim için üzülüyorum desem,dediğimi kimse anlamaz.Herneyse


Bu yaz dikişle ilgili ayrıntıları öğrenmek için bol bol dikiş dikmek istiyorum tabi annemin sağlığı iyi olursa zaten bu yaz tatilede gidemiyoruz.Hayatımda ilk kez denizi görmeden bir yaz geçireceğim.Nasıl geçecek onuda aklım almıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *