17 Haziran 2012 Pazar

Mangalda Bıldırcın

İnşallah bizim bıldırcın da pişince buna benzeyecek.Hayır mangalda kırmızı  et ,tavuk ,hatta hindi eti pişirilirde bıldırcın eti de pişirilir mi demeyin.Bizim oralarda kış aylarında avcılar kuş avlamaya çıkar.Avladıkları kuşların bir kısmını kendilerine ayırdıktan sonra gerisini de satarlar.Alınan kuşlar bir güzel yolunur ve mangal közünde pişirilir.Bugün annem ciğer alsana anonim dedi.Neden dedim? Canım kuş eti istiyor ama yok bari ciğerle mangal yapalım da ona benzesin dedi.


Bende bir anda şimşek çaktı .Geçen gün kasabın canıma "Şok şok bıldırcın eti geldi" diye kargacık burgacık bir yazı yazılmıştı.Dur anne dedim dur kuşu bulduk :)))


Hemen gidip bıldırcınlarımızı satın aldım şu an tezgahta dinleniyorlar akşam üstüye doğru mangalla randevuları var ve benim ki sevinçten dörtköşe.Bayılıyorum bu kadına....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *