29 Temmuz 2012 Pazar

2012 Londra Olimpiyatları Tadından yenmiyor !

4 yıl ne çabuk geçti.Michael Phelps'in 8 altın madalya aldığı o keyifli yarışlar,Usain Bolt'un 100 metredeki dünya şampiyonluğu ve ardından yaptığı komik dansı,Elena İsinbayeva'nın unutulmaz yüksek atlama rekoru denemeleri.Daha dün gibi...

Ama işte 4 yıl geldi geçti.15 gün sürecek rüya gibi yarışları seyretmek için ben nereye laptop oraya.Çok komik anlar yaşıyorum.Bugünkü iftar yemeklerini hazırlamak için mutfağa gittim ama aklım yarışlarda,o sırada da türkiye bayanlar 58 kg halter yarışması var.Aylin Daşdelen de yarışıyor baktım olacak gibi değil.Laptobuda mutfağa götürdüm.Gerçi aylin bugün çok üzdü bizi ama o heyecan yetti.2008 yılı pekindeyken Halter yarışları benim için çok önemliydi.Altın madalyaya ulaşabildiğimiz neredeyse tek dal.Kendi ülkemden bir yarışmacı çıktığında hemen ağlamaya başlardım.Allahım çok saçma bir insanım.Halter yarışında duygusallaşıp ağlayan benden başka kimse yoktur.Şaka gibi :)))

Bu yıl londrada ise hem çok güzel anlar yaşıyorum hemde hayal kırıklıkları.Phelps'in yüzme yarışlarında heyecanlı anlar yaşatacağını umuyordum olmadı.Halterde kötü başlangıçlar yaptık.Ama hiç olmazsa bı yıl daha fazla branşta yarışıyoruz.En güzel gelişme ise ilk kez filenin sultanları olimpiyatta.Bayılıyorum bu kızlara.Öyle zevkli öyle mücadeleci bir ruhla rakibi zorluyorlar ki maçın tadına varıyorsunuz.Dün gece brezilyaya 3-2 yenildiler ama çok iyi mücadele ettiler.Kolay değil son dünya şampiyonunun kaşısında böyle bir başarı yakalamak.Yarında çinle mücadele edecekler.Of çok heyecanlıyım :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *