29 Temmuz 2012 Pazar

Maxi Etek istiyorum

İki gün önce mağazalarda dolaşırken anvelop ,şifon bir maxi etek denedim ve çok hoşuma gitti fiyatı 40 tlydi .Aslında annem terzi olmasa kesin o parayı verip alırdım ama dikişinin kolay olduğunu bildiğim için kıyıp o parayı vermedim.Şimdi oturmuş harıl harıl maxi etek alıbı arıyorum.Birde şifon kumaş alacağım..Salondaysa viskon vintage bir kumaş 3 gündür yerde kalıpları üzerinde kesilmeyi bekliyor ama ben bir türlü zaman bulup oturamadım başına.Dikiş aşkıma ilham enjekte etmek için birde prova mankeni almam gerekiyor.Tüm bunlar içinse daha fazla para kazanmam lazım.Allahım hayat biraz daha kolay olsaydı fena mı olurdu ?

1 yorum:

  1. merhabalar,

    en azından ucuz ve kaliteli kumaş ve bol seçenek işini biraz daha kolaylaştırabiliriz sizler için :) sevenkumasci.com . değerli ziyaretlerinizi her zaman bekleriz. saygılar,

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *