4 Ağustos 2012 Cumartesi

Tavsiye Romantik Komedi Filmi !

Of akşam akşam ne güldüm ama !
Bazen kafamı dinlemek için film arayışına giriyorum böyle anlarda ise sadece zaman geçirmek yetmiyor,kaliteli bir filmle anımı tatlandırmak istiyorum.İşte bu akşam o lezzeti aldım.


Çılgın,Aptal,Aşk İmdb puanı 7.8 ve bu puan bir komedi filmi için çok çok çok fazla.Gelelim filmin konusuna.Bir aile ve üç farklı hikaye.Herşey mükemmel giderken karısı tarafından aldatılan bir adam (Cal)  ve barda tanışıp ona yardım eden bir kasanova.Cal Karısını unutmak için herşeyi deniyor ama yetecek mi ? Peki ya  kasanovamız o gerçek aşkı bulacak mı? Tabi birde cal'ın 13 yaşındaki oğlu 17 yaşındaki bakıcısına aşık. Tüm bu hikaye bir noktada kesişirse sonuç ne olur ?


Oyuncu kadrosunu çok beğendiğim filmi izlemenizi şiddetle tavsiye ederim.Çok ama çok keyifli.Sadece türk örf ve adetlerine oldukça uzak bir yaklaşımı var.Bunu bilerek izlemeyi unutmayın


Filmin Oyuncuları;
Steve Carell, Ryan Gosling,
Julianne Moore, Emma Stone,
Kevin Bacon, Jonah Bobo


Bir de fragman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *