8 Eylül 2012 Cumartesi

Biraz Alışveriş !!!

RTE'(Recep Tayyip Erdoğan)ın üniversite harçlarını kaldırmasıyla birlikte biriktirdiğim tüm harç parası bizzat kasama girdi ve eğer harcanması önceden planlanmış bir para bana geri dönerse affetmem harcarım 

İşin kötü tarafı bulunduğum il , ilçe bile olamayacak kadar rezalet bir yer. Öyle olunca bende internetten alışverişin gözünü çıkarmaya devam ediyorum

Forumdonanımhaberi takip edenlerdenseniz devam edin.Henüz takip etmiyorsanız hemen başlayın.Alışverişlerin paylaşıldığı topicte ismi geçen bir internet sitesinden laptobumun üzerinde biriken hain tozları almak için minik bir usp süpürge aldım(mini elektirikli süpürge) fiyatı 4.5 tl aynı ürün gittigidiyorda 9.5 tlye satılıyor.Birde tırnaklara şekil yapmayı sağlayan saloon express adında  aletimsi birşey aldım oda 9.80 tl kargom çok çabuk ve rahat ulaştı.Haa birde biraz sonra adını vereceğim bu site hergün bir ürünü bedava veriyor .O gün adam şeklinde usb çoklayıcı vardı oldukça sevimli.Bahsettiğim sitenin adı;Pinigo.com fiyatlar çok makul ama baştan belirteyim çok çok yüksek beklentiye girmeyin.Sonuça ürünler çin malı

Sonra birkaç aydır depreşen ev poğaçası isteğime yenik düşüp bir mini fırın aldım koçtaştan.Tabi burda koçtaşta yok .Koçtaşın resmi sitesi bu ay için çok iyi bir kampanya yapmış.Kargo ödemesi yok.(tüm ürünler için) Kendi evimizde de severek kullandığım kumtel'in kf 5330 fırınını 69. tlye aldım ki piyasada daha ucuzu yok.Koçtaş fiyatları bir hayli aşağı çekmiş ben görmeyeli.Aynı fırın hepsiburada.comda 89.90 tl bayağı karlı bir alışveriş oldu

Daha sonra kendime hardal sarısı arkası baştan aşağı düğmeli triko bir elbise aldım 20tl tuttu.Başkaaa ha birde dantel şal yaka bir ceket dikiyorum bitince oda burada olacak.Patrones'e fena sardım tüm modelleri oradan seçiyorum.


Sonraaaaa evet bu hafta anonim çok şanslıydı pudra rengi deri görünümünde bir trençkot kumaşını metresi 5 tlden alarak dört köşe oldum.Daha ne olsun yaw

Unutmadan konad meraklısıysanız konad disklere dünyanın parasını vermeyin benim alışveriş yaptığım en güzel tarafı kargo ücreti olmayan sitenin linkini vereyim konad disklerinizi ucuz ucuz alın

Lightinthebox

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *