12 Eylül 2012 Çarşamba

Böreğe çöreğe doyan insan evladı ;İşte o benim!

Allahım ne gündü ama. 15 gündür gerek internetten gerekse bu allahın cezası yerdeki tüm mağazalardan yaptığım araştırmalar bir türlü sonuç vermemiş gözünün retinasına bir dilim ev böreği resmi yapıştırılmışçasına gözü dönen ben bugün son bir atılım daha yaptım ve hiç ummadığım bir alışveriş merkezinde pat diye karşıma hemde indirimde çıkan kumtel kf-3125 fırını kaptım.Eve çok zor taşıdım inkar etmiyorum.Hatta o da yetmedi gidip yumuşacık yufkalar alıp birde ıspanaklı börek yaptım ballı karpuzlar eşliğinde gümbür gümbür gitti.Üzgünüm böreğin resmi yok.Çünkü nasıl kendimizden geçtiysek bir oturuşta hepsini yedik:))) Ama üzülmeyin sayfa boş kalmasın diye temsili bir börek resmi koyuyorum

Fırını 59.90 tlye aldım bu arada.unutmadan başka bir konu hakkında da bilgi vereyim.Koton çok sık alışveriş yaptığım bir mağaza değildir ama bu yıl ki koleksiyonda pudra rengi ve beyaz trençkotların modelleri muhteşem ve daha da inanılmazı bu trençkotların fiyatı çok ucuz.Hatta koton olamayacak kadar ucuz,dikişleri ve kesiminde ise hiç hata yok.Trençkot almayı düşünenlerdenseniz hemen kotona gidin.Ben pudra rengi olanlardan bir tane edindim 80 tlye biraz dinlendiğimde fotoğraflarını koymayı planlıyorum

Son olarak ucuz ve kaliteli alışverişin ,bazı püf noktaların ve internetten alışverişin artılarına dair postlar girmeyi planlıyorum.Bakalım nasıl olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *