11 Eylül 2012 Salı

Koçtaş Mı ?? Şiddetle kaçmak istiyorum (Koçtaş iletişim kolay yolu)

Marka olmuş ya da marka diye nitelendirdiğimiz Kurumların bizi hayal kırıklığına uğratması gerçekten çok üzücü.Bir-iki post aşağıda online yaptığım alışverişleri anlatmış.Koçtaştan fırın aldım demiştim.Hayır efendim fırın mırın alamamışım.Ben evde poğaça ,börek hayalleri kurarken meğerse fırınım stokta yokmuşta neymiş efenim tedarik edilecekmiş.De git koçtaş madem stokta ürün yok ne diye satışa çıkarıyorsun.444 08 84 Müşteri hizmetleri ise bermuda şeytan üçgeninde hizmet veriyor olmalı ki yaklaşık 3.5 saat boyunca ulaşamadım kendilerine en sonundan bize ulaşın bölümünden mesaj attımda sesimi duyabildiler.

Zaten dün sikayetvar.comda ki koçtaş şikayetlerini okuyunca gözlerim pörtlemişti ama belki bana olmaz diyordum bana da oldu.(Aha aha aha kader bir kerede beni es geç,birgünde işim rast gitsin yaw)

Sizde benzer bir durum yaşarsanız koçtaşın twitter hesabından ve bana ulaşın bölümünden mesaj atarak kendinize bir muhattab bulun diye hususi yazdım bu yazıyı

Düzenleme;Aynı gün içinde koçtaş ödememi iade ederek birazda olsa keyfimi yerine getirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *