27 Ekim 2012 Cumartesi

Aplike Kalıpları

Ebise,tişört ya da bluzlarınızın üzerine aplike yapmayı sever misiniz ?

Açıkçası ben seviyorum kendi diktiğim elbiselere evde artık kalan uygun kumaşlarla aplikeler yapıyorum çokta hoş oluyorlar.Özellikle ayakkabı ve kedi şeklinde olanlar favorilerim

Aplike kalıpları bulunan oldukça geniş arşivli bir site buldum isterseniz bir göz atın 
(hadi ben gittim)..


Not; Kalıpları görmek için resimlerin üstüne ısrarla tıklayın :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *