29 Aralık 2012 Cumartesi

Balerin.Com ve Kokucuk.com Alışverişi

Bu post tamamıyla bilgilendirme amaçlı hazırlanmıştır.

İnternetten alışverişi gerçekten çok seviyorum.Elinizin altında olmayan ürünlere ulaşma şansına sahip olmanız harika bir duygu.İlk kez 2008 yılında internetten alışveriş yapmıştım ve işin ilginç tarafı yurtiçinden değilde yurtdışından alışveriş yapma cesareti göstermemde ilginç bir başlangıçtı.Ama 4 yıl boyunca şunu çok iyi anladım ki yurtdışındaki satıcılar ister firma ,ister bireysel olsun online alışverişin ciddiyetini anlamışlar.Oldukça profesyonel hizmet veriyorlar.Yıl 2012 olmuş (2013 olmasına ramak kaldı) Türk firmalari hala milleti kazıklama çalışyor.Bu çok utanç verici.

Neyse şimdi ben konuya böyle girince siz kesin kötü bir alışveriş deneyimimi paylaşacağımı sandınız.

Hayır

Kesinlikle beni tatmin eden bir alışveriş oldu.

Balerin.comla başlayalım.Bu web site ile ilgili o kadar kötü yorum okudum ki.Bir ara tereddüt etmedim değil ama ben anadolunun ücra bir ilinde olduğum için burada gratis falan hak getire ve webde çok az sitede essence ürünleri var.En kapsamlısı ise balerin.com ve gözümü karartıp sipariş verdim.Cumartesi günü verdiğim sipariş salı günü hala tedarik sürecinde olunca telefonla iletişime geçtim ve seçtiğim allığın stokta olmadığını belirttiler.Bir hafta içinde gelecekmiş ama ben beklemeyi seven biri değilm.Aynı markanın farklı bir rengisi seçtim ve siparişim hazırlanma sürecine girdi derken yine tedarik süreci bilgisi aldım.Bir kez daha aradım ve aldığım garnier bb kremin çok yağlı olduğu için cilt tipimi sordular bende karma dedim.Arkadaşlar garnier'in yeni çıkan serisindeki bb kremi önerdiler.Ki ben zaten onu sipariş ettiğimi zannediyordum.Meğerse sepete eski seriyi eklemişim.Allahtan göndermemişler.Hemen durumu düzelttik çok ama çok mutlu oldum.Benim hatamı onlar düzeltmiş oldu.Ardından ürünler gönderildi.Unutmadan kargo ücreti 5 tl ve yurtiçi kargoyla çalışıyorlar.Kısacası çok güzel bir alışveriş oldu benim için

Yalnız gariner'in yeni çıkardığı yağlı ve karma ciltler için olan bb kremini mutlaka alın.Muhteşem bir şey.Elinize aldığınızda çok sıvı ancak sürdüğünüzde tamamıyla mat ve pudramsı bir bitirişi var.Kusurları kapatıyor,cilt tonunuzu eşitliyor ve nemlendiriyor.Çok başarılı
Essencenin jel eyelinerini bilmeyen yok zaten.Bende çok beğendim.Yumuşacık bir yapısı var.Eyeliner sürmekte zorlanan ben bile çok başarılı oldum.
Allık ise köpük sıvımcı yapıda.Çok az renk veriyor ki benim istediğimde bu. Çünkü ben zaten pembe-beyaz bir cilt tonuna sahibim pek allığa ihtiyacım olmuyor



Gelelim kokucuk.Com'a öncelikle belirteyim ki kokucuk.com'un sahibi Vedat bey müşterilerine karşı son derece ilgili.Hiç sorunsuz iki adet kokucuk aldım.4 adet de tester gönderdi vedat bey.Sipariş ettiğim kokucuklar ıhlamur ve mandarindi.Mandarini sevmedim ama ıhlamur'u hiçbir kokuyla karıştırmanıza bile gerek yok enfes bir kokusu var ve kokular çok ama çok kalıcı 24 saat garanti çıkmıyor.Testerleri ise henüz deneyemedim.Kargo ücreti olaraksa 7 tl ödedim..Daha az kargo ücreti ödemek için benim tavsiyem kokucuk ürünlerini gittigidiyor.comdaki kokucuk dükkanından satın alın.Zaten vedat bey satıyor yine

Gelelim diğerlerine.Yılbaşı için hediye kapı çelengi hazırladım.Aşağıda yarım yamalakta olsa görülüyordur herhalde :)))





 Son olarak sizi kızımla tanıştırayım Pfaff hobby serisinden 1132.Benim için pfaff denince akan sular durur.Singer minger tanımam arkadaş.Cidden yeni bir dikiş makinası alacaksanız mutlaka bir pfaff bayisine uğrayın.Bu güzelliklerden birini deneyin farkı sizde göreceksiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *