16 Aralık 2012 Pazar

Biz çocukken ...

Çocukluğum geldi bu akşam aklıma.Herşey ne kadar da masum ve özeldi.20 li yaşlarda olanlar mutlaka hatırlayacaklar bahsettiğim tv yayınlarını.


Kanal d'de vahşi güzel vardı.Natalia Oreiro başroldeydi.Jenerik müziğine oldum olası bayılmışımdır.Ama Natalia Oreiro'nun güzelliğide dillere destandır.Cidden çok güzel kadın.Dizinin konusuda çok ilgi çekiciydi.Şimdiki gençlik bilmez ama o zamanlar erkekler kadınların peşinden koşardı.Uzun süre naz yapar, yaptığı nazın aşkı pekiştirdiğine inanınırdı.Şimdi düşünüyorumda haklılarmış galiba.Ortada her an elde edilmeye hazır kadın olunca aşkında tadı tuzu kalmadı.








Sonra ay savaşçısı vardı.Okuldan gelir gelmez önlüğümü bile çıkarmadan geçerdim tvnin başına usagi yine ne saçmalıklar yapacak derdim kendi kendime.Ne güzeldi ama ...










Kayıp dünya vardı.Onu da çok severdim hiç kaçırmazdım.Sonra gizem avcısı vardı.Unutmadan bir de Gabriela Spanic'in sahte dünyalar dizisi vardı tgrt'de o da çok güzel bir kadın.Zaten Natalia Oreiro ve Gabriela spanic benim favori güzellerimdir.Of of ne günlerdi ama...

Herşeyden önce daha masum ve duygu yüklüydü izlediğimiz yayınlar. Son yıllarda izlediğim yayınların hiçbiri o keyfi vermiyor bana.Zaten entrika,dram ve saçmalıktan başka hiçbirşey yok tvde. Sex'i de es geçmeyelim hala en çok prim yapan tv malzemesi.Sadece şunu anlamıyorum bu kadar sexe,drama ve saçmalığa hala doymadık mı ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar.Keşke eski dizileri falan yayına koysalarda bir parçacık ruhumuzu tedavi etsek yeniden tvden keyif alsak..

Unutmadan ay savaşçısının bazı bölümlerini mynette yayınlamışlar.İzlemek isterseniz  Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *