31 Aralık 2012 Pazartesi

El yapımı yaka kolyem

An itibariyle yaka kolyem bitmiştir.Aslında uzun zaman önce bitmişti ama kenarlarındaki işlemeler gözüme çok boş görününce iç bölümleri ne ile doldurup şekillendirsem diye bekletiyordum.Bugün mağazalarda dolaşırken sadece keçe üstüne işlenmiş ,deyim yerindeyse çıplak şablonlara uygulanmış inci görünümlü yaka kolyelere 30 tl fiyat biçildiğini görünce gaza geldim ve bir tuhafiyeden 1.5 tlye kalp şeklinde yapıştırma boncuklar alıp kolyemi tamamladım.

Aç gözlü mağaza sahiplerini şiddetle kınıyorum bu arada .Üç kuruşluk malzemeyle hiçbir emek verilmeyen ürünleri 30 kuruşa pazarlamaya çalışıyorlar el insaf yani.Aynı yaka kolye bir mağazada 30 tl diğer mağazada 15 tl idi.Tamam anladık serbest piyasa ama bu kadar serbestlikte fazla .Neyse onları bir kenara bırakıyorum.Ama hiddetim ve şiddetim henüz geçmiş değil.

Aşağıdaki resimlerin görüntü kalitesi çok vasat çünkü çekimi cep telefonu ile bir de kötü ışık altında yapınca sonuç bu oldu.Sadece anlaşılsın diye resimleri ekliyorum.Gelelim yaka kolyelerin kalıplarına.Ben kalıbı kendim çizdim ama ben çizemem diyenler için kendi arşivimdeki 4 farklı yaka kalıbını paylaşıyorum.Siz beğendiğinizi seçip yapın





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *