29 Aralık 2012 Cumartesi

Evde Kolay Duvar süsü/Duvar Stickeri Yapımı

Öğrenci evi bile olsa eve biraz dinamizm katmayı düşündüm.Bunun için en iyi fikirse duvar stickeri uygulaması ama piyasadaki duvar stickerlerini ya beğenmiyorum ya da uygulaması zor diye almaktan vazgeçiyorum bugün otururken kendi duvar stickerimi yapmaya karar verdim.Bunun için tamamen evdeki malzemeleri kullandım.Daha önce bastırdığım bir kedi şablonunu ve kendi çizdiğim kelebek şablonumu kullandım

Tam malzeme listesi ise;

Makas
Parşomen(Yağlı kağıt)
Siyah fon kartonu
Kedi ve kelebek şablonu
Prit
Uçlu ya da Kurşun kalem
Gerekirse( ki benim çalışmam için gerekli oldu) maket bıçağı


Yapımı;Şablonlardaki resimleri parşomen kağıdına çizin ve kesin.Ardından siyah fon kartona uçlu kalem yardımıyla çizin.Yalnız dikkat edin.Çizimleri fon kartonun mat yani arka tarafına yapacaksınız.Çizimler bitince makas ile güzelce kesin.Asla tırtık olmasın



Daha sonra fon kartonundan kestiğimiz şablonların yine mat kısımna  bolca prit sürüyoruz.Ardından duvara istediğimiz gibi yapıştırıyoruz

Ben kelebeklerin sadece ortasına prit sürdüm kanatlarını hafifçe büktüm sanki uçuyorlarmış gibi bir görüntü oldu

Kendi şablonlarımı paylaşacağım ancak daha farklı stickerler için google görsel aramalara ;

cat (kedi) printables
dog (köpek) printables
butterfly (kelebek) printables
heart (Kalp) printables 

yazarak birçok farklı şablona sahip olabilirsiniz


Şablon;


Yukarıda da belirttiğim gibi ben kelebek şablonunu kendim çizmiştim size hazır şablonlardan bir tane seçtim ve çocuk odaları için pati şeklindeki şablonda çok sevimli olacaktır diye onu da ekliyorum




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *