29 Aralık 2012 Cumartesi

Kağıt Lamba ve mumluk için şablonlar

Kağıt lamba yapmayı çok sevdim.Nasıl yapılır merak edenler için hem link vereceğim, hem şablon paylaşacağım hem de antatım yapacağım

Öncelikle benim yaptığım kağıt lambalar çerçeveli olduğundan biraz zor oluyor ama yabancı bloglar çok kolaylarını yapıyor.Sadece çıktı alıp rulo olarak sarıyorlar.Çoğu altına extra bir tabla bile koymuyor.Yalnız ben size küçük bir tavsiyede bulunayım.Bu lambaları normal kağıt çıktı alıp yapmak yerine.Aydınger kağıdına çıktı alıp yapın.Çok daha güzel ve şık oluyor.

3 tane de  şablon paylaşayım.Ardından bitmiş haline de bir bakın (bu lambayı ben yapmadım bilginiz olsun)



Lambanın bitmiş hali;
Kaynak ve daha fazla bilgi için takip ettiğim blogun linki;  Buradan

Son olarak takip ettiğim bir rus blog.Hergün yeni diy projeleri oluyor ve hepsi bol resimli mutlaka takip edin.Bu iyiliği babanız bile yapmaz bak kıymetimi bilin (İstediğimde çok iyi saçmalayabiliyorum)    

 http://m.vk.com/cdelai_cam


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *