14 Aralık 2012 Cuma

Kağıt Lamba Yapımı

Bu aralar stres atmak için diy projelerine sardım önce yaka kolye yapmaya başladım neredeyse bitti.Ama bir iki süsleme daha yapmayı planlıyorum ona ara verince bugün gidip kağıt lambam için gerekli malzemeleri aldım ,şablonumu çıkardım ve işe koyuldum o kadar keyifli bir çalışma oldu ki.

İleri ki günlerde daha farklı çalışmamalarla diy projelerine gaz vermeye devam edeceğim inşallah



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *