28 Aralık 2012 Cuma

Sadece Bana Gelsin

Bu günlerde tam anlamıyla sinir küpüyüm.Evde kedi gibi uysalken dışarı çıktığımda kendimi tanıyamıyorum.Bu şehir öyle farklı ki.Ben batının naif ve kendini bilen insanlarına alışmışım.Bu yabani ve görgüsüz insanlar beni çıldırtıyor.10 metrelik kaldırımın tam 5 metresine hizalanıp o yağ dolgulu draje göbeklerinide fırlatmıyorlar mı çıldırıyorum.Yaşlarına başlarına da bakmıyorum artık basıyorum fırçayı.Allahım kendime şöyle bir bakıyorumda bu ben olamam.


Moda ikonu gibi dolaşırken etek giymeye hasret yaşıyorum.Evde oturmaya tahammül edemezken ,evden çıkmamak için dualar ediyorum.Ama bunlar bile tam anlamıyla canımı yakmıyor.Canımı en çok anneme baktığımda gördüğüm umutsuzluk yakıyor.Ağlamayı çoktan bıraktım.Uyuşmuş bir acı belli belirsiz sızlıyor.Gözlerim kararıyor sanki,nefes alamıyorum


Bugüne kadar hep bundan sonra hayatımda ne değişecek diye yazdım.Şimdi birşeylerin değişmesinden,ağır bir kırılma noktasının tam ortasında olmaktan çok korkuyorum.Böyle bile olsa devam etsin.Nefes alsın,ara sıra sesini duyayım.Allahım çok şey mi istiyorum ?


Bazılarına göre çok az şey istiyorum,bazılarına göreyse çok şeye sahibim.Hiç anne sesi duymadan,anne kokusu nedir bilmeyen bir yetime göre ben çok şanslıyım biliyorum.Ama yine de gitme .Anneciğim....


Yaklaşık 7 yıldır mırıldandığım bir şarkı vardı.Gece forumdonanımhaberi karıştırırken buldum.Bu şarkıyı dinlerken bile ağlıyorum.Sanırım durumum vahim.

Her zaman ki gibi tek birşey istiyorum bu satırları okuduğumda bu kabus mutlu sonla bitmiş olsun

Yer; A/Evim/Ön cephedeki büyük oda/Yatağım
Saat; 23.50 Günlerden cumartesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *