11 Aralık 2012 Salı

Shik Dikiş Dergisi Kalıpları

Çoğu kişi Shik dikiş dergisini bilmiyor ancak bilenler içinde ne kadar pratik ve hoş modeller olduğunu bilir.2013 ocak sayısı ise geçekten çok güzel.Asimetrik kesim pelerin görünümlü parkalar o kadar şık ki.Dikişleride bir o kadar basit.Kolayca indirin diye kendim upload ettim.

Tüm modellerin önizlemesini de posta ekliyorum

Bende bu aralar craft,diy projelerine çok fena takıldım.Yaka kolyeler yapıyorum.Bittiğinde fotoğraflayıp blogta paylaşacağım.


1 yorum:

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *