28 Ocak 2013 Pazartesi

Bir spor rutini...

Sporla tanışmam 17 yaşında yoğun stres sonucu 3 ayda 12 kg almam ile başladı.Evet 3 ayda tam 12 kg aldım ki çocukken lakabım zayıflığımdan dolayı "kuru fasulye" idi (umarım bunu tanıdık biri okumuyordur) Neyse aldığım 12 kg yi yaklaşık 1 buçuk ayda çok yoğun bir spor ile verdim ama bu sporu spor merkezinde falan değil bizzat evde yaptım.Dikiş dikenlerin az bir kısmı samanyolu dergilerini bilir o dergilerde dikişin yanı sıra egzersiz programları da vardır.işte orada verilen programlardaki egzersiz hareketlerinden kendime uygun olanları seçip günde 1.5 saat spor yaptım 4 lt de su içiyordum.Şimdi düşünüyorum da nasıl yapmışım hayret

O zamandan beri kilo aldığımda aynı spor hareketlerini yapıyorum ve geçenlerde Ebru Şallının plates videolarını izleyince gerçek açığa çıktı ki meğerse ben plates yapıyormuşum.Hareketler tamamen aynı.Bu nedenle size Ebru Şallının plates dvd'sini önermekte sakınca görmüyorum.Ama iş sadece platesle bitmiyor.Yeme içme kısmına karışmam ama bölgesel fazlalıklar için özellikle basen ,bel simidi denen kırmızı noktalarda spor yeterli gelmiyor.Bunun için bayağı kafa patlattım ve çözümüde buldum.Hani iki yıldır kadınların acaba işe yarar mı alsak mı dedikleri "relax tone" aleti var ya işte o alet bögesel yağlanma için harika bir alet ama ciddi ciddi düzenli kullanım şart ben 2 ay düzenli kullandım (günde 45 dakika ve üstü)  bölgesel fazlalık namına birşey kalmadı.Ayrıca selulitlerde de çok etkili .Yalnız tek başına kullanmıyoruz ya inceltici krem ya da benim yaptığım gibi aromatik yağ karışımı hazırlıyoruz ( yosun yağı,biberiye yağı,limon yağı,kekik yağı ve çörek otu yağı)


Açıkçası selulit kremlerine gram güvenim yok ha siz derseniz ki ben etkisini gördüm lütfen benimlede paylaşın ürünün markasını

Spora geri dönelim spor yapmak hem zor hem sıkıcı bir iş  ve onu keyifli hale getirmekse sizin elinizde ben özellikle spor için bir müzik klasörü oluşturdum.Bol tempolu müzikler seçtim (arash broken angel remix, aura dione friends,morandi anybodyfool,akcent my passion ,ian carey keep  on rising bu liste böyle uzar gider ) Sizde zevkinize uygun bir arşiv oluşturun.Spor sırasında maden suyunuz ,içme suyunuz dilerseniz bitki çayınız hazır olsun ve asla 45 dakikadan az spor yapmayın.Sporu haftada en az 5 gün yapın.Daha aşağısı kendinizi kandırmaktan öteye gitmiyor ne yazık ki.Eğer sizinde spora dair tavsiyeleriniz varsa can kulağı ile dinlemeye hazırım

Bu arada minik bir not;Relax tone'u orjinal sitesinden almadım ggden klon'unu aldım 29 tldi galiba

ve çok sevdiğim parçalardan biri;



2 yorum:

  1. ben de ufak tefek yapıyordum ama yazıdan akan azmi görünce bana da heves geldi. benim olayım daha çok esneme üzerineydi, bacağı sıfır açma gibi bir zamanlar ulaştığım hedeflerim vardı. şimdiyse düşman bir göbeğim ve belimin etrafında yağ var. dolayısıyla gene başladım hareketlere, ısınma- koşma gibi şeyler, sonra ebru şallı'dan şurdan burdan gördüğüm ve annemin kitabı "vogue güzellik kitabı"ndan edindiğim hareketleri yapmak. suyu artırdım ama sizin kadar sistemli olamadım, ağlayacağım şimdi. hayatım boyunca yavaş metabolizma ve selülitten çektim, çekeceğe de benziyorum. iyi ki okudum bu yazıyı, şu alete de bi bakayım ben de.

    YanıtlaSil
  2. Relax tonu cidden tavsiye ederim ama düzenli kullanım şart hani öyle 5-10 dakika kullanmakla olacak iş değil.Koşuya gelince bende şu aralar en az 20 dakika koşuyorum çok iyi ter atılıyor ve bu çok önemli.Boynumda sık sık tutulma olduğu için bazı hareketleri bırakmak zorunda kaldım bende

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *