19 Ocak 2013 Cumartesi

Bol incikli boncuklu kolyem

Bu gece satış için yaka yapınca pek bir mahsun oldum.Sanki kendimi umursamıyormuşum gibi hissettim. Dedim ki emc (bundan sonra anonim yerine ismimin baş harflerinden oluşan bu kısaltmayı kullanacağım) biraz da kendin için birşeyler yap.Sonra google amcaya gidip şablonlar aramaya başladım.Melek kanatları çok hoşuma gitti.Çıktı bile almadan resim ekrandayken parşomeni ekrana koyup çok hafif ve dikkatli olarak (ekrana zarar vermeden) çizdim.Bu uygulamayı evde denemeyin laptobunuza birşey olursa gram sorumluluk almam bak haberiniz olsun.

Neyse melek kanadı olarak başladığım çalışma kanatların iki ucunuda birleştirince ayıcık oldu iyi mi? İyi iyi gayet iyi oldu.Fotoğraflarda görünmüyor ama ucuna pembe şeffaf kurdele diktim boyunuda uzun tuttum.Üstünü yapıştırma boncuklarla da süsleyince hoş bir kolye sahibi oldum.Ama çalışmalarım için daha çok kumaşa ihtiyacım var onun için de ay sonunu bekliyorum


Kullandığım kalıp;
Aslında ücretli bir desen ama bu hali bile benim işimi gördü.Kanatların çıkıntılarını iptal ettim çünkü kumaşı temiz yaparken o çıkıntıları yapmam kumaşı büzmeme neden olacaktı bende riske giremezdim.Çıkıntıları yuvarladım ve rahatıma baktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *