28 Ocak 2013 Pazartesi

Ebay canavarı iş başında...

Yine kendimi tutamadım.Akşam akşam ebaya safra oldum.Annemde yanıma gelince kaçınılmaz son gerçekleşti.Annemle ben standart anne kız modeline hiç uymuyoruz ne yazık ki.Ben birşeyler almamaya çalıştıkça annem almam için zorlar.Zaten o olmasa ben bu kadar alışverişkolik olmazdım.

Sonuç itibariyle aşağıda  göreceğiniz cüzdanı beğendik hem free shipping hemde 6.80 aud (avustralya doları) yani 12.5 tl idi ben almayayım dedim annem al dedi.Yaklaşık bir 10 dakika direndikten sonra baktım olacak gibi değil.Enter'e basıp maçta 3-1 yenik halde sahayı terkettim :)))



Düzenleme; On dakikalık tartışma evresinde cüzdan stokta tükenmiş .Satıcı mesaj attı bende para iadesi istedim.Bir daha annemle tartışmayacağım o ne derse anında yapıyorum.Konu kapanmıştır :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *