13 Ocak 2013 Pazar

İğnedenlik ....

Çocukluğumdan beri asla beceremediğim birşey varsa o da iğneleri kullandıktan sonra onları kaldıracak uygun bir yer bulamayıp ortada bırakışımdır.Evet çok ciddiyim hatta küçükken bu nedenle minik bir operasyon geçirmişliğim var ve annem hala benim bu huyumdan nefret ediyor ve kabul ediyorum hatun haklı.

İğne kutum o kadar küçük ki ucunda iplik olan dikiş iğnelerimi bir türlü onun içine yerleştiremiyorum oraya buraya batırınca da olan oluyor.Bugün atkı -bere takımını bitirince dur dedim kendi kendime bir iğnedenlik dikeyim de elimiz ayağımız sağlam kalsın.

Ve kızımın yeni arkadaşı (dikiş makinasını evlat yerine koyan ironik kişilik) ; Onu oraya niye astın demeyin yavaş yavaş birbirlerine kaynaşsınlar.Saka bir yana onu farklı bir yere monte edeceğim birde bilek için lastikli bir tane yapayım diyorum toplu iğneler için


Unutmadan çok kısa bir süre sonra harika bir panço dikeceğim .Sınavlardan boş vakit bulamazsam haftayada sarkabilir bakalım göreceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *