1 Ocak 2013 Salı

Kolay Kaşkol Yapımı

Dün mağazalarda gezerken pentinin beyaz renkli pufidik kaşkolunu beğenmiştim.Ancak fiyatı 30 tl idi.Bence bu fiyat çok abartılı.Aynı pufidik kumaş benim kumaşçıma gelmişti geçen salı hemen gidip 30 cm satın aldım (3 tl) 1 tl'ye de astar aldım 16*150 cm boyutlarında kesip diktim.Tabi sürfile yapmayıda ihmal etmedim kenarları atmasın diye.Yarın kalın kahverengi bir kurdele alıp dikeceğim ve tamamen bitmiş olacak.

Böylelikle de 30 tllik bir kaşkolu 4 tlye getirerek ciddi anlamda tasarruf etmiş oldum



Düzenleme;Ertesi günü bekleyemedim evdeki deri parçalarıyla kaşkoluma minik kalpler yaptım.Annemde takım hastasıdır.İlla ki herşey takım olacak.Hatunumu kıramadım bir de bere diktim üzerine .Şimdi de takıma eldiven dikmem için baskı yapıyor.Sanırım onu da dikeceğim ve bu kadar çok şey sadece 30 cmlik bir kumaş parçasından çıktı :)))

Yeni kaşkol -bere takımım;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *