29 Ocak 2013 Salı

Ne biçim bir dünyada yaşıyoruz..

Uzun zamandır haberleri izlemeyi bıraktım.Dünyadan bi haber mutlu mutlu yaşıyorum.Nette bile haber ajanslarını takip etmiyorum artık.Akşam akşam haberleri açayım dedim bir ton kömür tozu yutmuş gibi oldum.

Elektrikli testereyle yeğenini kesen mi istersin,kaçak halı sahanın altında kalıp can verenler mi ya maden göçüğü altında kalanlar , karısını çocuğunu boğanlar.Cidden merak ediyorum etrafımızda dost,arkadaş,komşu ya da ahbap dediğimiz insanlar ne kadar güvenilir ? Ya da insan olmak nedir? Ben çözemedim.Bundan 4 ay önceydi teyzenin birini sokakta yürürken belediyenin ağır iş makinesi ezmişti.Kadını erkeğide kadıncağızın cesedinin resmini çekmeye çalışıyorlardı.Sözde müslümanız. Bırakın Allah (cc) aşkına.Merhametin olmadığı yerde din olmaz.Rabbim ne diyor "Merhametim gazabımın önüne geçmiştir" Peki bizim merhametimiz nerde ?

Ne ara bu kadar vicdansızlaştık, ne ara bu kadar bencil ve gaddar olduk ? 

Lüks yaşama isteği mi  ? Yokluğun getirdiği cinnet mi?

 Hayır hayır hiçbiri olamaz bunlar sadece bahane Bir insanı testereyle kesip yakmanın izahati olabilir mi arkadaş.Daha vahimi adama 12 yıl ceza vermişler.Sapık 12 yıl sonra aramızda.Ben çözemedim bu işi kim mağdur kim suçlu birbirine karıştı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *