28 Ocak 2013 Pazartesi

TX 3 fanlı laptop soğutucu incelemesi

Derin bir oh çektim sonunda.Günlerdir laptobum  aşırı ısınmadan dolayın ya kasıyor ya da aniden kapanıyordu.Aslında kış aylarında bu sorun çok olmaz ama benim işim laptopla olunca haliyle kucağımdan inmiyor alttan hava alamayınca da kapanıyor hanımefendi.Ayın 24'ünde hepsiburada.comdan verdiğim sipariş aras kargoyu yoğun sıkıştırmalarım sonucu 19.00 da eve ulaştı.Ne kadar ciddiyetsiz bir firma.Neyse onları bir kenara bırakıyorum.Laptop soğutucu alacaklar için elimdeki tx triple wind (3 fanlı soğutucu) model soğutucunun incelemesine başlayalım
Ön tırnaklar sayesinde laptobu mükemmel kavrıyor 15.6'' link bilgisayarım üzerine tam oturdu.

Fiyatı 23 tl .Malzeme alüminyum ki bu fiyata hem üç fanlı hem alüminyum bir soğutucu almak neredeyse olanaksız bunu kış ayında olmamıza ve bir de hepsiburada.com'un kampanya yapmasına bağlıyorum Diğer firmalarda ürün 59 tlye satılıyordu.

Efenim soğutucumuzun  3 fanlı olması zaten muhteşem özellikle işlemciniz sol yanda ise orta fandan  soğutan soğutucu sizin için hiçbirşey ifade etmez ve benim kızımında işlemcisi ne yazık ki solda.Soğutucunun ilk elime aldığımda bana yaşattığı his harikaydı.Bildiğiniz buza dokunuyorsunuz.Ardından 5 kademeli yükseltme ayakları beni mestetti.Bu ayaklar sayesinde yatakta laptop kullanırken laptobu kucağıma almak zorunda kalmıyorum (mesela bu postu yazarken)
Genel görünüş bu

5 kademeli ayak

Fanların  devir ayarları belirtilmemiş ama yaklaşık 1600-1800 rpm civarı ve laptop alacaksanız asla ve asla 1200 rpmden aşağısını almayın.Bırakın laptobu soğutucu kendini bile soğutamaz

En son microsoftun z3c-008'inin kullanmıştım onu da yine hepsiburada.comdan 25 tlye almıştım kampanyada şu an 62 tl ,eğer indirimde olsaydı yine onu alırdım ama iyi ki indirimde değil bu soğutucuyu çok sevdim.Fan sesine gelince maalesef dün gece kulağımın üzerine yatmışım bugün kulağım iptal ama yinede dikkat ettim fandan hiç ses gelmiyor Genel izlenimlerim böyle.Eğer soğutucu alacaksanız bence bu modele bir şans verin hadi linkini de vereyim de alacaklar incelesin

http://www.hepsiburada.com/liste/tx-triple-wind-3-sessiz-fanli-yukseklik-ayarli-aluminyum-notebook-sogutucu-txacnbtw/productDetails.aspx?productId=bs08542&categoryId=106859

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *