7 Şubat 2013 Perşembe

3 boyutlu Sevgililer günü kalbi yapalım..

İtiraf etmek gerekirse çok zor bir hafta geçiriyorum.Bütünleme sınavlarının başlayacağı gün grip&bronşit ikilisi yakama yapıştı.Bazı final sınavlarına girmediğim için bütünlemelerde kaçınılmaz olunca ortaya berbat bir durum çıktı.Daha da kötüsü sınav saatlerı 17 ve 18 di gecenin bütün soğuğunu yedim sizin anlayacağınız.3 gündür feci halde terliyorum,nefes alamıyorum ve yerimden kıpırdayamıyorum.Bugün biraz kendime gelince beğendiğim bir projeyi paylaşmak istedim

Resimli aşamalar çok net o yüzden fazla açıklama yapmayacağım tek söyleyeceğim, yapıştırma işlemini pritle yapın,diğer yapıştırıcılar duvarda iz bırakır










Not; Sevgililer günü dedikte benim nezhimde sevgililer günü insanları alışveriş yapmaya teşvik eden , ticareti canlı tutma oyunundan başka birşey değildir.Aşk bir güne sığmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *