12 Şubat 2013 Salı

Bahar için diktiğim elbise


Yaklaşık 10 gün önce diktiğim elbisemi ilk kez bu gece giyebildim.Boy konusunda annemle olan istişarelerimiz devam ettiğinden eteği henüz bastırılmadı.Maçı kim kazanırsa onun dediği etek boyu kazanacak.

Elbisenin kalıbı burda 2012 Aralık sayısından ve elbiseyle hiç alakası olmayan bir model.Modelin oynanmamış tek parçası kol evleri.Aslında düşündüm de galiba orasıyla da oynadım
                                       
Günlük kullanım için çok doğru bir seçim oldu benim için.Yavaş yavaş bahara adepte olmak lazım.Her ne kadar şu an kapının önünde karlar kamp kurmuş olsa da



                                                    ve sözün bittiği yer :)))

                                              




1 yorum:

  1. çıkamadım blogundan hem eğlenceli yazıların hem yayınladığın videolar çok işime yarayacak teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *