21 Şubat 2013 Perşembe

Bahar Yorgunluğu,Günün Filmi ve Alışveriş Safsatası

Yani şubat ayında da insan bahar yorgunu olur mu arkadaş.Yok yok kış yorgunluğu bu elimi oynatacak halim yok.20 gündür abur-cubur dışarıdan yemek söyleyerek falan geçiştirdik ama ben ev yemeklerini özledim.Gözümün önünde zeytinyağlı,sıcacık yemekler uçuşuyor.Baktım olacak gibi değil.Kollarımı sıvadım bugün.Tuzlu kekimden,sebzeli pilavıma,pancar salatama kadar bezedim sofrayı.Dünya varmış..



Günün Filmi; Emel Sayından geldi  "Feride"  Biraz saçma ama en azından Emel Sayın'ın güzel şarkılarını dinleyebiliyorsunuz

Alışverişe gelince maaş günü yaklaştı.Emc'de elindeki parayı nereye sıvasam diye plan yapmaya başladı.Bu ay ya cep telefonu alacağım kendime ya da koşu bandı.Bakalım bu savaşı kim kazanacak.Belki de iradem kazanır (Hiç sanmıyorum ama)

Elimdeki yarım elbisenin başına ise bir türlü oturmak istemiyorum.Onu bitirsem yeni bişeylere daha başlayacağım inşallah.Şeytanın bacağını kerpetenle bir kırabilsem....

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *