16 Şubat 2013 Cumartesi

Biraz bunalıma girmiş Olabilirim...

Of of nereden başlasam bilemiyorum.En iyisi en baştan almak. Yaklaşık 15 yaşından bu yana ihtiyaç listeleri hazırlarım son yıllarda ise listesiz adım atmaz oldum.Hayatımı feci halde kolaylaştırıyor.

Listeleme işleminde işe aylık gider tablosu oluşturmakla başlıyorum.Kalorifer,elektrik,su ,telefon,adsl,ev kirası,kredi kartı ödemeleri ....

Sonra aylık market alışverişlerini kayda giriyorum

O işlem bittiğinde aylık olarak ev gereçleri ve kişisel harcamaları ekliyorum ve geriye kalan parayı kasama atıyorum.Bu yöntem çoğu zaman beni gereksiz harcamalardan kurtarıyor ama bu ay hasta olmam ve birazda bunalımın etkisiyle listeyi havaya savurdum.

Cidden bunalıma girdim.Küçük ve zor bir şehirde yaşamanın yan etkileri yavaş yavaş gün yüzüne çıktı.Geçen yıl evimize gidemedik (yol çok fazla annem zorlanıyor) Bu yıl yaza kadar otomobil almak için tüm şartlarımı zorluyorum.Ama sanırım hazirana yetişmeyecek.Bu durum beni fena halde bunalıma soktu.Son çare deniz kenarı bir belde de ev kiralıyalım diyoruz yaz tatili için.Cidden yakında delireceğim yani.Alışveriş falan hiçbirşey tatmin etmiyor beni.

Umarım hepimizin acil isteklerinin bir an evvel yerine geldiği,  günlere kavuşuruz.Şahsen benim bunlara çok ihtiyacım var

Ayrıca son birkaç gündür eski türk fimlerine sarmış vaziyetteyim.Sevdiğim tüm filmlerini bulup bulup izliyorum ve bunalım arası bir mola diyorum.Ben "Uyanık Kardeşler" filmini izlerken

size de param yok pulum yok şarkısını hediye ediyorum
 

Film izlerken de bir etek modeli seçip dikeyim diyorum.Bakalım nasıl olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *