16 Şubat 2013 Cumartesi

Çanta dünyasında bir yerde...

Blog dünyasında sık sık çekiliş düzenleniyor ama ne yalan söyleyeyim benim hiç işim olmaz.Ama bu defa farklı bir konsept hazırlamış "sev onu" blogunun sahibi.Çanta göster etkinliği.Bir çanta hastası olarak buna kayıtsız kalamazdım.Aşağıda göreceğiniz kıymetinden 40 yılda bir kullandığım çantamı blog dünyasında gün yüzüne çıkardım.Çantamı Çanakkaleden çok severek almıştım.

Bu arada etkinlğe katılmak isteyenler için Sev onu çanta etkinliği

ve benim çok sevgili bebeğim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *