2 Şubat 2013 Cumartesi

Ebay alışverişi Part bilmem kaç....

Son yıllarda moralim bozuk olduğunda kendimi toparlamak için alışverişe sarılıyorum.Biliyorum çok yanlış ama önüne geçemiyorum.O an unutmaya ,belki bir an da olsa mutlu olmaya ihtiyacım var.Yeşil eşarplı kız filmini izlediyseniz ne demek istediğimi anlamışsınızdır.Neyse ki büyük meblalarda harcamalar yapmıyorum.Çoğu kez önceden planladığım ama bir sebeple ertelediğim isteklerimi aradan çıkartıyorum.İşte bu gece de onlardan biriydi.

Geçen gece ebayda harika bir toptancı buldum.Evde kendi kendinize aksesuar ve takı yapmak için kullanabileceğiniz malzemeler satıyor.Oldukça orjinal şeyler.Ama dediğim gibi bunalımın dibine vurmuşken fazla abartmak istemedim.Hem satıcıdan ilk alışverişim bu deneme sürüşü oldu bir anlamda.İki parça birşey alıp çıktım


 Yuvarlak zımbalar 200 tanesi 2 dolar

ve broş,bileklik,kolyelerde altlık olarak kullanılan metal süslü parça 8 tanesi 4.5 dolar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *