7 Şubat 2013 Perşembe

Emc iş başında..Hepsiburada.com alışverişi

Gözüm bir parça açıldı ya hemen alışverişe sarıldım.Daha önce küçüüücük isteklerim adlı postta belirttiğim üzere blender setimi an itibariyle aldım.Hem de bana özel 40 tllik indirimle.Marka olarak iki marka arasında kaldım Homend ve Fantom.Ütüm Homend elektrikli süpürgem ise fantom 10 yıldır bir hatasını görmedim.Yine elektrik süpürgesi alacak olsam hiç düşünmem fantom alırım ama ütümden de çok memnunum son noktada kararımı ürünlerin watt (güç) değerleri belirledi.Homend 700 watt 119 tl fantom 800 watt 139 tl idi bana özel indirimle 99 tlye düştü.Tek problem kargo ücreti 10 tl ve bence fazla ama neyse indirim yüksek olunca pek aldırmadım.Rengi kırmızı ve en güzel tarafı aparatları koyabileceğiniz bir standı olması.Evet sizi yeni gözbebeğimle tanıştırayım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *