27 Şubat 2013 Çarşamba

Emc Shopping Fest Başlasın...

Bomba gibi bir dönüşle geri geliyorum.Meydanı açın.Emc Shopping fest başlıyor...

Yani şimdi hepi topu maaş aldım.Bu kadar abartmaya ne gerek var sanki.Ne yapayım yaw alışveriş benim yaşam kaynağım.Su gibi ,ekmek gibi,Hele de almak istediğim şeyler varsa yerimde duramıyorum arkadaş.Bugün indirimde biri kırmızı biri beyaz iki adet kaşe palto gördüm acilen almam lazım.İkisinin toplam fiyatı 84 tl.Allahım dayanamıyorum....

Şu an beni denizci düğümüyle bağlasalar o bile kesmez.Emc aşka geldi bi kere..


Ha markafoniden elbiselerim geldi.Aldığım siyah elbise orjinal ürünle birebir aynı ama yeşil olanın rengi çok farklı geldi.İade edip etmemekte kararsızım.Annem kalsın diyor ve ekliyor ben ayrıntılara çok takılıyor herşeyi çok ince eleyip sık dokuyormuşum ki biz bu tiplere halk arasında "titiz" diyoruz.Ama haksız mıyım yani.Bana gelen yeşil renk bildiğiniz zeytin yeşili aldığım elbise mint yeşilin koyu tonuydu 

Resmini bir ara eklerim şu an alacağım paltoların derdine düşmüş vaziyetteyim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *