21 Şubat 2013 Perşembe

İnsanlar kaç sınıf ???

Hepimiz birbirimizden farklı özelliklere sahibiz ve bu farklılıklara rağmen ortak bir nokta bulup arkadaşlık ediyoruz.Ama insanların genel tavırlarına göre ayrılan belli sınıflar var mesela;  "Her nabza göre şerbet veren tipler" Bu tipler için kötü yoktur.Haklı ya da haksız yoktur.Orta nokta vardır.Asla kimseyle kötü olmazlar.Kendilerine pek ılımlı , pek olumlu insanlardır.İki kişi kavga etse asla haklı ya da haksız ayrımına düşmezler.Konuyu dağıtacak ya da anlaşılması güç yaklaşımlarla sorundan ışık hızıyla uzaklaşırlar.Ha unutmadan bu tiplerin tek hücreli olduklarından şüpheleniyorum çok hızlı türemelerinin başka bir açıklaması olamaz

İkinci grup dobra olma dozunu kaçıran ayarsız tiplerden oluşuyor. Bu sınıf doğru söylemekten ziyade doğru adı altında karşısındaki ezmekten ve aşağılamaktan zevk alır.Her fırsatta senin fiziksel ve kişilik yapına ağır bir balyoz indirir tabi sen sana kompleksli muamelesi yapmasınlar diye sesini çıkaramaz kedi gibi boynunu eğersin.

En istenmeyen grupsa nazik ve dürüst olan gruptur.Hiçbir sınıfa mensup olamayan bu zavallılar her daim osmanlı tokadı yer an ballısından.Gerçi bunlar panda gibi nesilleri tükendi tükenecek.Sıkıntı yok yani

Şimdi ben biraz bu son saftirik gruba giriyorum.Sıkıntı da bu noktada başlıyor.Millet alaverenin 3. sezon finalini yapmış ben daha 1. bölüm fragmanındayım etrafımda dönen oyunları algılayamıyorum.Özellikle kadınlar söz konusu olduğunda durum daha da vahimleşiyor.Hem her rezaleti yapıp hem de yüz yüze bakabiliyorlar.Çoğu kadında bu özellik mevcut ne yazık ki ve bu familyadan kaçarken ki hızım ışık hızına yaklaştığından  izafiyet teorisine göre kütleden enerjiye doğru bir geçişe maruz kalıyorum.Özetle bu işin bir sırrı olmalı ,bu tipleri çözebilmek için bir şifre çözücü olmalı.O sırrı istiyorum arkadaş.İSTİYORUM....

Saydığım grupların dışında bunlar eksik kalmış dediğiniz gruplar varsa onları da sizin ağzınızdan tanımaya hazırım vesselam



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *