12 Şubat 2013 Salı

Kandırılma Korkusu...

Bugünlerde içim çok sıkılıyor.İnsanlarla iletişim kurduğumda hep bir kandırılma korkusu var içimde.Bunu öyle sık yaşıyorum ki paronayaya dönüştü artık.

Evvelsi gün sipariş ettiğim samanyolu dergileri geldi bugün 10 tanesinin içine yanlış sayılar ve "burda" dergisi patronları konmuş oldukça sinirlendim.Hadi yanlış sayıyi anladım da burda dergisi kalıplarının çıkması ...

Herkese üç kuruşa kumaş satan kumaşçının bana farklı fiyat vermesi ve inanılmaz ama geçrek 2 gün önce restorandan yemek sipariş verip yemeğin bozuk gelmesi vipdukkan  alışverişinden defolu elbise  gönderilmesi falan derken ruh halim oldukça bozuldu.Biz niye böyle ucuz bir milletiz.Evet evet doğru kelime bu " Ucuz"  Şeref,haysiyet niye hiç önemli değil,arsızca birbirimizi kandırmaya,oyalamaya ve kazıklamaya çalışıyoruz ?

İnanın ebaydan elin çinlisinden alışveriş yaparken insanın eli titremiyor da kendi insanımdan birşey alırken yüz kez düşünüyorum

Ha bir de şu durum var.Esnaftan alışveriş yaparken çok sık başıma geliyor.Adam sizin tipinize bakıp size " sağılacak inek" muamelesi yapıyor.Başkasına 3 sana 5. 

En çokta nezaketten ve dürüstlükten kaybediyoruz.Bu iki illet sizde de varsa eminim hayat sizin içinde çok zordur.Şahsen ben nazik ve dürüst olmaktan nefret ediyorum ama vazgeçemiyorum da annem saolsun.Kötü kötü genlerini bana aktarmış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *