8 Şubat 2013 Cuma

Kızlar Tuvaletinde zihni sinir halleri :))

Bugün son bütünleme sınavıma girip derin bir oh çektim ama gün içinde gördüğüm bir-iki manzara çok güldürdü beni.İşte onlardan biri...

Malum ben evde ders çalışamıyorum ya okula erken gittim.Ama bizim tayfamız benden önce gitmişler.Bir grup kalabalığın içinde çalışamadığımdan tuvalete gittim çalışmak için en tenha yer orasıydı.Yaklaşık bir 15-20 dakika koridorda volta attıktan sonra alan dar geldi.Birde tuvaletlerin olduğu koridoru arşınlayayım dedim ve bu komik manzarayla karşılaştım.Arızalı tuvaletin üzerine "Arızalıdır" notu asmışlar bizim genç ve delikanlı mühendis kızlarımız altlarına imzalarını böyle atmışlar









Kadın erkek ne kadar sivri zekalı bir milletiz değil mi ? ama :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *