18 Şubat 2013 Pazartesi

Lilakutu Alışverişi ve Türk filmi ziyafeti

15 gün süren gribin ardından mahvolan cildimi adam etmek için krem-lin dünyasına yolculuk yapmaya karar verdim ve en sorunsuz ve rahat alışveriş yaptığım sitelerden biri olan lilakutuya yöneldim

Methini çok duyduğum ve denemek istediğim aveseena china doll  gece kremini aldım 56 tl. Bir de göz kremim bitmek üzere nonique marka 27 tl.

Yeni bir dantel kumaş Aldım.İşin ilginç tarafı benim kumaşçıyla karşılaştık bugün , fiyatlar konusundaki tavrı pek bir yumuşamış beyefendinin eski tarifeden satış yapacağını belirtince  bende beğendiğim dantel  kumaşı aldım.
Şunun zarifliğine bakar mısınız ?

Ama bunlardan daha çok sevindiğim birşey oldu.Çocuk gibi mutlu oldum.Son günlerde eski türk filmlerine fena takıldım diyordum ya aklımda bir film vardı Türkan Şorayın.Mutlaka hatırlarsınız hani çengi naciye hapise düşüyor da idam cezası veriyorlar.Sonra Engin Çağlar miras meselesi için çengi naciyeyle evlenmek zorunda kalıyor.İşte o filmi 3 gün arayıp en sonunda bugün buldum.Çocuk gibi mutlu oldum bi an.Midemden kelebekler uçuştu (Bazen bende çok tuhaf olduğumu düşünmüyor değilim.Özellikle böyle anlarda)


Kısacası hayat bana güzel.Umarım size de güzeldir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *