20 Şubat 2013 Çarşamba

Lilakutu, Doakozmetikten gelenler ve Günün Filmi..

Aynı günde gelen kargolar genelde bende kafa karışıklığına yol açıyor ama bugün aras kargonun dağıtım görevlisi kendini resmen aştı.Sabahın 9'da apartmanın ziline işkence yaptı adam..Yataktan pijamalarımla fırladım.Neyseki kapı arkasından gul cemalimi göstermeden ürünleri alabildim.Hala kendime gelebilmiş değilim

Mng kargo ise benim paketimi dağıtıma vermeyi unutmuş.Allahtan bir sokak alttalar hemen gidip aldım paketimi

Doakozmetikle başlayalım; %50 indirim gününde yani 15 şubatta verdiğim siparişler şunlardır;

Narçekirdeği yağı
Argan yağı
Hindistan cevizi yağı büyük boy 100 ml
At kestanesi&Mentol sabunu

Lilyum,Japon kirazı ve Sandal ağacı katı parfüm

İncemeler için biraz erken ama katı parfümleri tam anlamıyla mükemmel.Sandal ağacı ve japon kirazı ayrılmazlarım olacak o kesin.Sandal ağacı tatlı mı tatlı,açıkçası biraz da gül kokusunu andırmıyor değil.Çok temiz bir kokusu var ve sadece boynuma sürdüğüm minik ptırcıkların kokusu 2 saat geçmesine rağmen hala buram buram kokuyor

Japon kirazı ise tam bir lolita kokusu bol şekerli tatlı mı tatlı.Genelde şekerli kokular bana itici gelir ama bu koku o kadar hareketli ve değişken ki

Lilyum diğer kokulara oranla daha ağır başlı ama sadık bir koku hafif çiçeksi.Ama çok iddialı değil

Hindistan cevizi yağını ise yaklaşık 2-3 haftadır kullanıyorum.Çatlayan dudaklarıma çok iyi geliyor badger'in lip balmını bile terkettim o derece,Oldukça hafif bir yağ emilimi kolay cildi kesinlikle ağırlaştırmıyor ayrıca cildi onarıcı özelliğini bizzat gördüm.Grip olduğum dönemde çatır çatır çatlayan burun çevremi 2 günde hizaya soktu

Lilakutu ile devam edelim



Açıkçası iki krem için niye bu kadar büyük bir kutu gönderdiler ki dedim kendi kendime.Cevap kutuyu açınca ortaya çıktı bir sürü deneme boyu ürün koymuşlar kutuya.Normalde bir tanesini siz seçiyorsunuz.Ben Toni&Guy yıpranmış saçlar için olan 50 mlik  şampuanı seçmiştim onlar üstüne Calvin Klein euphoria parfüm ,Dr Angel argan yağlı şampuan,Dr Angel genital hijyen mendilleri,cosmed vanilyali nem maskesi de göndermişler

İlk denediğim ürün Calvin Klein parfüm testeri oldu.Açıkçası hiç benim tarzım değil.Oldukça ağır ve sevimsiz bir çiçek kokusuna sahip zamanla odunsu bir çıkışla daha da sevimsiz hale geliyor

Kendi sipariş verdiğim ürünlerse nonique göz kremi ve Aveesena night doll gece kremiydi


Günün filmi ise Sadri Alışık&Ayşecik ikilisinden "Gelinlik Kızlar" Evlenme çağına gelmiş üç genç kızın komik mi komik hikayesi anlatılıyor filmde

2 yorum:

  1. blogumda son günlerine giren bir çekilişim var.Katılmak istersen beklerim.
    makyajkelebegi

    YanıtlaSil
  2. Teklif için çok teşekkür ederim ben şanssızımdır.O yüzden çekilişlere katılmıyorum ama blogunuzu severek takip edeceğime eminim

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *