1 Şubat 2013 Cuma

Saç Bakımında devrim (Karbonatsal bakış açısı)

Evet evet gelişen teknolojiye inatla ,annanelerden kalma geleneksel yöntemlerle saç bakımı.Yani şimdi öyle yazdım diye tarifi annanemden almadım sacsekillerimodelleri.org da verilen bir tarif aslında

Tarif şu; Duşta saçınızı şampuanlama aşamasında avucunuza şampuanı döküyorsunuz (buraya kadar herşey normal) sonra 1 çorba kaşığı karbonat alıyorsunuz avcunuza ve saç diplerinize birkaç dakika masaj yapıp tüm saçı köpürtüyorsunuz.

Ne vadediyor? Kepeği yok etmeyi ve saçtaki sebum (yağ) dengesini sağlamayı vadediyor.İşe yaradı mı? Evet bende inanamıyorum ama yaradı.Normalde banyo sonrası 2. günün sonuna doğru saçlarım ağırlaşırdı ve yapış yapış bir his oluşurdu.Bir de kepek problemim vardı.Bu karbonatsal mekanizmayı ikince kez kullandım ve evet kesin olarak kanaat getirdim.Öncelikle saçlarım tam 3.5 gün gram ağırlaşmadı.İlk gün ki temiz görünüm duş öncesi hala devam ediyordu ve en önemlisi kepek ilk seferde oldukça azalmıştı bu defa saç derim çok daha iyi durumda.Çok ucuz birşey aslında,bir de saçta bekletme derdi falan yok dök şampuanın içine bitsin gitsin

Bu arada anneannemi de anmış olduk.Allah rahmet eylesin benim huysuz kadınıma (Laf aramızda çocuk gibi huysuz ve haşarıydı kendisi,)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *