11 Şubat 2013 Pazartesi

Taze Patronesler Geldi...

Evet patronesin iki aydır pdf olarak yayınlamasını beklediğim sayıları nihayet yayınlandı.Aslında ben indireli 10 gün falan oldu.Hatta o arada kendime bahar için güzel bir elbise diktim ama ne giymeye ne resmini çekmeye vakit kalmadan grip oldum.Hala ayağa kalkamıyorum.Yıllardır bu kadar ağır grip geçirmemiştim.Fantom marka blender setim geldi.Çok beğendim.

Samanyolu dikiş dergisi aldım 50 tane kadar.O dergilere bayılıyorum.Annem gençliğinde alıp muhafaza etmiş ama tüm sayıları olmadığından tamamlamak istedim.Dergiler gelince 1970lere yolculuk başlayacak,Derginin son kapağında ise muhteşem komik karikatürler var.Biraz kadınlara atıfta bulunmuş ama onları da fotoğraflayacağım.

Genel olarak durumlar böyle

Gelelim dergilere ; İndirmek ve içindekileri görmek için tıkırdıyoruz




Patrones 319

Yazıyı yazarken farkettim shik'in şubat sayısı çıkmış.İçindeki tek kollu elbise gönülleri çalan cinsten.2 yıl önce eski bir burda dergisinden böyle bir elbise dikmiştim.Dikkat çekiciliği garanti
 
Dergiye gidelim; Shik şubat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *