2 Şubat 2013 Cumartesi

Vipdukkan.com Şikayet, (Alışveriş yorumu)

Ayın 24 ünde vipdukkandan verdiğim sipariş bugün elime ulaştı.Buraya kadar sorun yok.Paketi açtığımda ise kollarındaki minik zincirin üzerinde "defolu" etiketi yapıştırılmıştı ,Evet kolundaki zincirlerden biri koptuğu için "defolu" olarak ayrılmış.Sırf iadeyle uğraşmamak için elbiseyi geri göndermedim.Ancak durum iletişim bölümünden bildirdim.Elbiseye gelince kopuk zinciri belli olmayacak şekilde birleştirdim.Elbisenin bel oyuntusu ise yok denecek kadar azdı.Onu da düzelttim.Kumaş kalitesi fena değil ama defolu ürün gönderilmesi bugün ikinci kez tepemin atmasına neden oldu.

Özetle benim elbisemdeki defo telafi edilebilir nitelikte olduğundan ,çok bir zarara uğramadım.Ama daha defolu ya da hatalı bir ürün gönderebilecek nitelikte bir firma olduğunu ilk alışverişimde anlamış oldum.Vipdukkandan alışveriş yaparken 2 kez düşünün

Elbisenin zincir bölümü;

Onardığım bölüm diğer koldaydı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *