2 Şubat 2013 Cumartesi

Yetti Artık !

Cidden yetti !

İnsanların kendisini einstein kadar zeki karşısındakini ise ideot sanması kadar nefret ettiğim birşey yok.Tepemin tası attı bugün.Nerden geldim bu allahın cezası şehire....


Öğle saatlerinde genel bakım için bilgisayarımı teknik servise götürdüm.Maaşalllah turp gibiymiş kızım.Dönüşte de benim eşşek kumaşçıma uğrayayım dedim.Eşşek diyorum çünkü birkaç hafta önce herkese 4 tlye sattığı kumaşları bana 5 tlye sattığını öğrendim  (zaten şüpheleniyordum) ama sesimi çıkarmadım.Bu iğrenç yerde başka kumaşçı yok ki.O da bunu bildiği için bana dayatma yapıyor ama beyefendi bugün kumaşların fiyatına %50 zam koydu bana özel ! Bana özel diyorum çünkü biliyorum başkalarına ucuza sattığını.Resmen bana "gerizekalı" muamelesi yapıyor.Ama bitti.1.5 saat yakınımda kayseri var atlar giderim arkadaş.Paşa paşa yaparım alışverişimi.Hayatta en tahammül edemediğim şey "salak" yerine konmak.Hele ki bu muameleyi sana yapan insan evladı kendi salakken sana bu etiketi yapıştırıyorsa durum daha da iğrençleşiyor

Neden insanlar karşılarındaki aptal olmadığı ,hatta kendileri o insandan daha az zekiyken bu muameleyi yaparlar.Çözemiyorum.All sana bir soru işareti daha !


Bu arada kayseride yaşayan biri varsa kayseri hakkında biraz bilgi almak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *