21 Mart 2013 Perşembe

10 Günde 2 kilo vermiş olabilirim...

Ben bilmem tartı bilir.Herkes zayıfladığımı söylüyor ama ben farkında bile değilim.Bugün eczanede tartılınca gerçek gün yüzüne çıktı.10 günde 2 kg 400 gram vermişim.Hayatımın en zor 10 günleri arasında top 5'e oynayan bir dönem geçirdim hala da geçiriyorum.

Mutlu oldum mu? Hayır kesinlikle olmadım,hiç bir anlamı yok benim için.İnsan üzülmeden,deforme olmadan dileğine kavuşmalı böyle değil.Geçen yılda 25 günlük hastane maratonumuzda yaklaşık 4 kg vermiştim ama bu yıl çok daha zor bir süreç yaşadım.Bastığım ve yattığım yeri bilmemekle beraber söylediklerimin de pek farkında değilim.Sanki dünya da değil,başka bir yerdeyim.Çok dalgın ve sarhoş gibiyim.Doktor bunun çok normal olduğunu ve geçici bir dönem olduğunu söylüyor.Ama yinede yarın tüm değerlerime bakılacak.

Yazmaya da yorulan emc bu noktada yazıya da son veriyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *