18 Mart 2013 Pazartesi

3.5 tl rüzgarları ve Gelişmeler

Sizin bulunduğunuz şehirde durum nedir bilmiyorum ama bizim şehirde bir 3.5 tl furyası başladı ki akıllara zarar.Nereye baksanız bir 3.5 tl mağazası. Piyasada aynı ürünler süper marketlerde 10-15 tlye satılırken bu 3.5 çularda 3.5 yani (cümleye bak beni de şaşırttılar).Neyse bende ne var ne yok bi bakayım dedim.Bol bol çiçekli çöp kovası ve cam şişeler aldım bir de aşağıda göreceğiniz minik çekmeceli dolabı aldım.Allahım ne mucizevi bişeymiş o öyle benim makyaj masasının ne kadar dağınıklığı varsa hepsi tarih oldu..Küçücük fıçıcık içi dolu makyaj masacık durumu yaşıyorum.Eğer sizin şehrinizde de varsa mutlaka alın



3 katlı olan minik dolabımın ilk katına günlük kullandığım krem ve temel makyaj malzemelerini koydum 2. kata makyaj fırçalarımı ve 3. kata sık kullandığım takıları koydum


3.5çulara biraz ara verelim (adamları rüyamda göreceğim neredeyse mantar gibi her yerdeler) Kendime haki yeşilden bile daha koyu olan güzel bir saat  aldım.Fiyatı 17 tl idi.


 Bugünlerde saçlarımla başım dertte yeni şekil verdi kuaförüm ama yaramazlar hale yola gelmiyor.Saç şekillendirici ile fön etkisi yaratma çabasında olan emc alternatifler aramaya başladı.Sürekli gittiğim kuaför eve çok yakın ama çektiği fön 24 saat bile geçmeden bozuluyor ben de alternatif arayışına girdim.Aşağıdaki king'e ait K054 saç şekillendirici herkes tarafından çok beğenilmiş onu alayım diyorum.Fiyatı hepsiburada da 89 tl ,alısveris.comda 77 tl karar verip hemen alacağım



Bir de yastayım google reader elim ayağım gibiydi kapanması çok kötü oldu.İlk defa google'ın bir servisi kapatması bu kadar canımı sıktı.Ne yapalım.Beni takip etmek gibi bir niyetiniz varsa sizi bloglovin' e alalım



En önemlisini en sona sakladım 6 yıldır ilk kez evimizde biri benim önüme yemek pişirip koydu Allahım o nasıl bi duyguymuş öyle.Yorgun argın ayakların ağrıyarak eve giriyorsun bir bakmışsın evin işi yapılmış,sıcacık yemeğin önüne konmuş.Anlatılmaz yaşanır yani.Buradan erkeklere sesleniyorum hatunların kıymetini bilin.Kendimi evin işten gelen erkeği gibi hissettim bugün.Kesinlikle paha biçilemez

Küçük Hanımında (annemin) keyfi yerinde.İnsan daha ne ister ki...

2 yorum:

  1. ne kadar çok fırçan var öyle, şok oldum. bir de kendimi kötü hissettim açıkçası, acaba ben yetersiz mi yapıyorum (tabi ki evet) diye.

    YanıtlaSil
  2. Aslında o fırçaların çoğunu günlük olarak kullanmıyorum.Sayının fazla olmasına aldanma 2 takım almıştım ecotoolstan fiyatları 7-8 dolar falan.En çok kaş ,düz far,kabuki,eyeliner ve allık fırçasını kullanıyorum diğerleri özel günlerde kullandığım göz makyajları için

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *