7 Mart 2013 Perşembe

Buycosmo.Com Essence Alışverişi

Moralim o kadar bozuk ki.Annemin sağlığı günden güne kötüye gidiyor ve ben hiçbirşey yapamıyorum.Can sıkıntısından,üzüntüden alışverişe vuruyorum kendimi.Hazır 8 mart için indirimler yapılmaya başlamışken buycosmo.com'dan indirimli essence ürünlerini satın aldım.Keşke jel eyeliner'in siyahıda satışta olsaydı ama yoktu maalesef.Eğer sizin yaşadığınız şehirde de gratis yoksa buycosmo.comda sağlam bir indirim varken alın derim zira benim aldığım tüm ürünler 3.5 tl idi

Ayrıca doakozmetikte de %40 indirim var üye olup alışveriş yaparsanız bu oran %50 ye çıkıyor.Ben bu defa doakozmetikten alışveriş yapmadım çünkü bir sürü ürün biriktirmek istemiyorum evde

Buycosmodan hangi essence ürünlerini almışız bakalım







Ürünler 21 tl tuttu kargoyla birlikte 26 tl ödedim.Sırf meraktan ve sıkıntıdan aldığım ürünler.Açıkçası pek bir beklentim yok maksat kargo görevlisi kapıyı çalsın işte :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *