1 Mart 2013 Cuma

Dermoeczanem.com ve Aveseena China Doll Night Cream yorumu

Yavaş yavaş ayın alışveriş defterini kapatıyorum artık.14 gün kadar önce gece kremimi Lilakutu'dan  almıştım (Aveseena China doll)                                         
                                                

Kesinlikle çok hafif bir yapısı var hatta gece kremi için fazla hafif.Günlük kullanımda da tercih edilebilir.Kullananlar çok aşırı aydınlık ve pürüzsüz bir görünüm kazandırdığını iddia etmişler.Evet ürün cildi düzenli kullanımda kesinlikle eşitliyor,dengeliyor ve yatıştırıyor ona sözüm yok fakat ilk günden jilet gibi bir yüz beklemeyin.Zamana yayın ve çok hasarlı bir cilt için yeterince toparlama sağlamayacaktır.Çok hassas cilde sahip olanlar kremi gözü kapalı alabilir.Bknz ben ultra hassas cildime gram yan etki yapmadı.Ayrıca cilt tipim karmadır ama son 8 aydır kuruya dönük. Kesinlikle güzel bir nemlendirici fiyatı 56 tlydi.Değer mi derseniz öğrenciyseniz bu kadar ödemenizi tavsiye etmem yves rocher çok daha uygun fiyatlı muadili olarak düşünülebilir birçok ürünü

Gece kremi demişken gündüz kreminden de konuşalım istiyorum
Gündüz kremi arayışına girdim bir süredir ve en son eczacımdan bilgi aldıktan sonra bioderma peaux sensibles rougeurs associées denedim (yaklaşık 1 hafta) 1 hafta da fazla bir beklentim yoktu ama bari kızarıklıkları hafiflet ,yatıştır biraz yok canım nerede.Aktif bir etki göremediğim gibi cildimi çok ciddi anlamda ağırlaştırdı yapış yapış bir his oluşturdu.Hiç sevmedim.

Son olarak La Roche Posay Effaclar Duo almaya karar verdim.Açıkçası karar verirken çok zorlandım çünkü ben akneli bir cilde sahip değilim.Bizim ailemizde genetik olarak ergenlik sivilcesi de dahil hiç sivilce çıkmaz.Peki neden aldım ?


Yapılan cilt analizlerimde deri  altında yağ bezelerinin olduğu öğrendim  ve bu nedenle yüzümde belirli dönemlerde pütürlükler oluşuyor.Özellikle cildimle ilgilenmezsem.Bir de burun çevrem siyah nokta yapma eğiliminde.Deri altındaki malum yağ tabakasından arınmak ve cildimin dengelenmesi.için tercih ettim ve konuyu dermoeczanem'e bağlayalım.Araştırdığımda en uygun satış fiyatı dermoeczanem'deydi ve güvenli alışveriş yapan çok kişi vardı bende tereddüt etmedim kremin satış fiyatı 42 tlydi.Kargoyu çok hızlı gönderiyorlar.Gönderim ücreti ise 4.75 tl sürat kargo ve aras kargo ile anlaşmalılar.

Ama yukarıda  da belirttiğim gibi öğrenciyseniz ailenizin desteğiyle okuyorsanız bütçenizi zorlamayın.Yves Rocher'in de buna benzer ürünleri var.Çok ta olmazsa olmaz değil yani

Amaaa gelelim en önemlisine tarifini verdiğim  cilt maskesini 3. kez yaptım dün gece.Sabah bir kalktım benim burun çevremdeki ,yanaklarımdaki kızarıklıklar beni bırak kaç sen :)) Kronikleşen burun çevresindeki kızarıklıklarım bile firar etmiş.En önemlisi gözenekler onlar da zoru görüp sıkılaşmışlar hem de ne sıkılaşma limon görüp ağzı büzülen adamlar gibi büzülmüşler.Ayrıca yavaş yavaş başlayan sarkma ve mimik çizgilerini kesinlikle açıyor.Yüzü dinç ve sağlıklı bir görünüme kavuşturuyor

Sonuç olarak kremlerden alacağınız etkinin çok daha fazlasını organik cilt maskelerinden alabilirsiniz.Ben bunu bizzat gördüm.Tabi kremlere de hayatımızda oturacak bir yer ayıracağız ama çokta abartmaya gerek yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *