23 Mart 2013 Cumartesi

Evde Fön Keyfi ve King thunderbird incelemesi

Bir önceki postumda almayı planladığım king 054 thunderbird saç şekillendiriciyi hepsiburada.comdan aldım .Kargo bugün elime ulaştı  ve ilk işim banyoya koşmak oldu.Banyo sonrası ilk önce saçlarımı hafif nemli kalacak kadar normal saç kurutma makinesi ile kuruttum.King'in saç şekillendiricisini saç kurutma makinesi olarak kullanmanız imkansız çünkü sürekli kullanımda 15 dakikayı aşmamanız gerekiyor. 3 adet hız ve 2 adet ısı ayarı var fırçalı başlığı ön yüzdeki buton ile istediğiniz yöne doğru döndürebiliyorsunuz.

Aslında bu aleti ilk elime aldığımda yok canım pek iş yapmaz dedim ama çaresizdim.Saç düzleştrici ne yazık ki saçı mahvediyor 2 ayda bir kırık temizletmekten çalı gibi sert saç uçlarından bıktım.Üstelik saç düzleştrici plakalar aşırı derecede direk ısıya kalan saçların nemini alıyor ve saçı deyim yerindeyse yapıştırıyor.Saçta hacim falan kalmıyor bu yüzden king'in bu modelini sipariş verirken ne olacaksa olsun dedim ama benim kuaförümden çok daha güzel fön çekiyor minik serseri :))

Elim yatkın olmamasına ve aletin tam kullanım kolaylığına alışmamış olmamıda göz önünde bulundurmama rağmen saçlarım muhteşem oldu.Yumuşak,parlak hacimli ve bildiğiniz fön çekilmiş gibi.En iyi tarafı ise sadece 10 dakikada işim bitti çok pratik.Bu tarz bir ürüne ihtiyacı olanlar için şiddetle tavsiye ederim fiyatı 89 tl idi ben indirim çeklerimi de kullanarak daha uygun bir fiyata aldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *