24 Mart 2013 Pazar

Sanırım Yves Rocher'e de bulaştım..

Evet Yves Rocher de bulaşkanlar listeme eklendi.Geçen defa merak ettiğim hassas ciltler için olan günlük nemlendiricisini satın aldım.Bir de karma ve yağlı ciltler için olan gözenek sıkılaştırıcı gece kremini aldım.


Aslında her ne kadar gelişigüzel bir alışveriş gibi görünse de işin kaz ayağı öyle değil.Şu an kullandığım la roche posay effaclar duo ile etkileşim içinde olması açısından matlaştırıcı ve gözenek sıkılaştırıcı gece kremini satın aldım.Effaclar duo tam anlamıyla nemlendirme sağlamadığı daha çok tedavi amaçlı kullandığımdan hassas olan cildim içinde günlük bir nemlendiriciye ihtiyacım vardı.Bu sayede tam bir destek ekibi kurmuş oldum.Zaten yves rocher'in fiyatları oldukça uygun iki krem 60 tl tutuyor kargo da 5 tl

Görende cildimde savaş var sanacak halbuki arkadaşlarım  oldukça pürüzsüz bir cildim olduğunu söylüyor ama iki yıl önceki ciddi deformasyondan sonra en küçük pürüze bile takar oldum. (Takıntılı emc)

Son olarak günde 200'er gramcıklar halinde kilo vermeye devam ediyorum.

Ve ve ve ve bir son açıklama daha bizim gibi genç hatunların yaştan kaynaklı kırışıklıkları olmasa da mimik kırışıklıklarımız çok oluyor.Hele de benim gibi zırt pırt herşeye gülenlerdenseniz sizinde vardır.Daha önce tarifini verdiğim çinko oksitli ve bıldırcın yumurtalı maske o kırışıkları silip atıyor haberiniz olsun

Şimdi tarifin linkini verirdim ama arayıp bulmak zor geliyor (tembel emc)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *