18 Mart 2013 Pazartesi

Türkçe Müziğin Önlenemez Düşüşü..

Yani şimdi durup dururken nereden geldi aklıma.Yok öyle birşey durup dururken gelmedi.İnnanın inndia şarkısını dinliyordum.Yani sözleri beş para etmeyen ,bol miktarda lezbiyen mesaj içeren %30dan fazlası sutyenden oluşan bir klip dünyadaki birçok insan tarafından neden izlenip,dinleniyor diye düşündüm kendi kendime.Sonra bu soruyu kendime sordum.Niye dinliyorum bu şarkıyı ? Kesinlikle tınısı ,dinlendirici hafif etnik ezgileri,innanın ritmle uyumlu soft çıkışları şarkıyı sevmek için yeterli





Peki bizim şarkılarımız niye bu çıkışı yapamıyor ?

Bakınız en azından 10 şarkının 8'inde aynı bas düzeni var.Değişik bir tarz,yorum ve en önemlisi ritm yok.Söze göre müzik harmonisi yok.Müziğin içinde yetim kalan sözler.İşin en kötü tarafı bizim şarkı sözlerimiz bu ucubelerden çok daha iyi ama müzik kulağımız berbat,ciddi anlamda ritm tutturamama ve ezgi üretememe sorunumuz var.Kısacası her zaman ki gibi üretim hatası :)))


Hande Yener belki elektronik müzikte beklediğini bulamadı ama ilk filmin çıkış hikayesine bakarsanız fransızlarda çok başarılı sayılmazlardı.Hatta hala berbat filmler yapıyorlar ama yine de üretiyor adamlar.Biz de biraz cesur adımlar atsak 3-5 inna çıkarırız .Gerçi innanın kliplerinden aşağı değil kliplerimiz Allah için.Neyimiz var neyimiz yok yiğidin malı meydandadır diyerek ortaya sürüyoruz ama işte bir de ritm lazım kardeşim...

Unutmadan bu romanyalılarda son 5 yıldır iyice azıttılar arkadaş o nedir öyle.David deejaylar,innalar,morandiler,Ela roseler yok efendim Alexandra stanlar falan çok oldular yani.Aaaaaa biri bu romanyalılara dur desin artık.Yoksa kalkıp oynayacağım.İnsan dinlerken kendini kaybediyor resmen....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *