20 Nisan 2013 Cumartesi

Asırlar sonra cep telefonumu satın alabildim

Evet nihayet cep telefonumu satın aldım.Fi tarihinden bu yana araştırma yapmaktan içi dışı android olan emc an itibariyle istediği telefonu aldı.

Aslında telefon alma işi o kadar abartılacak birşey değil gibi gelebilir size ama gelişen android teknoloji ile birbirine çok benzeyen modellerin arasında kaybolup gidiyorsunuz.Asıl büyük problemse marka bağımlılığı.Giyimde markaya hiç önem vermem ama elektronikte markadan asla ödün vermem.Bu anlamda sony vazgeçilmezimdir.Sony robot adam üretse hiç düşünmem nikahı basarım :)))     (Çok dehşetli abarttım galiba.Ben bile kendimden korktum şu an )

Neyse sony iyidir hoştur da android telefonlarının modeli oldukça az.En son z çıktı ama oda maaşallah oldukça pahalı ben de  Z nin bir alt modeli olan P de karar kılmıştım hanidir ama indirimde yakalayamıyordum an itibariyle yakaladım ve 700 tl (Normal satış fiyatı 860 tl)  ye kendisini nüfus kütüğüme geçirmiş bulunuyorum

Benim 2 mplik telefonumdan sonra 8.1 mp ilaç gibi gelecektir.Gelir gelmez android sürümünü jelly bean'e yükselttiğimde eminim ki hayat daha da yaşanılabilir olacak :)))


Ve bomba haber annem ayaklandı evin içinde pıtık pıtık geziyor.Yeniden yemek yemeye de başladı (Mamayla besleniyordu) Galiba çok mutluyum çok :))

2 yorum:

  1. annene çok sevindim, inşallah hep iyi olur : )
    telefon da hayırlı olsun, bn de sony istiyordum ta ne zamandır, önümüzdeki eylülde istediğim modelin( şu oluyor kendsi: http://4.bp.blogspot.com/-yQEYpoz-8mc/T545enTLQGI/AAAAAAAABsM/YrI5sUgvCcU/s1600/sony-xperia-s.jpg ) fiyatı iyice azalınca alacağım inşallah. ben sony'nin modellerini çok beğeniyorum, ve teknolojiden ayıptır söylemesi iyi anlarım, bana göre biçilmiş kaftan. sen p'yi uygun fiyata almışsın, tasarımları da çok güzel bu sonylerin.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Hanidir araştırıyordum.Açıkçası s'i de düşünmedim değil ama nedense p ye çok takmıştım :))

    Sony benim göz bebeğimdir ama samsungda bayağı aklımı çeldi.Kullanmaya başlayınca + ve - eksilerini yorumlarız artık.Umarım sende bir an evvel s'ine kavuşursun.

    Ama en önemlisi annem :)))) Duaların için çok saol.En çok duaya ihtiyacımız var

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *