28 Nisan 2013 Pazar

Diana Moden,Burda ve shik dergileri sıcak sıcak yayında

Son aylarda dikiş bana zevkten ziyade külfet gelmeye başlayınca dergileride umursamaz oldum ama özellikle shik dergisinde süper modeller var.

Dergileri indirmeden bir not düşeyim dergilerin tamamı pdf olarak yayınlanmış yani kalıplarda aynı pdf dosyasının içinde.Kalıplar eksik sanmayın diye belirtiyorum.Hatta şu an hatırlayamıyorum ama birinde 12 farklı yaka kolye kalıbı vardı.Siz indirip bakarsınız artık.O kadar da üşengeç olmayın canımm :))

Neyse bu kadar gevezelik yeter işimize bakalım

Shik nisan sayısı ve önizlemesi ; Oldukça fazla büyük beden var bu ay ki sayıda çok sevemedim o yüzden

Shik Nisan

Shik Mart sayısı nisana oranla çok daha tatmin edici içinde işe yarar modeller var

Shik Mart


Diana moden mayıs sayısını yayınladı bile modellere hemen göz atabilirsiniz

Diana Moden mayıs

Ve Diana Moden en sevdiğim serisi ukrayna serisi bu serileri asla kaçırmamak lazım içlerinde muhteşem modeller oluyor bu sayıda onlardan

Diana Moden nisan

Hanidir burda dergisi almıyorum ama mayıs ayının kapağı bir dikiş severin gönlünü çalan cinsten belki burda bu sayıda şeytanın bacağını kırmıştır diyerek ekledim hatta kendim bakmadan dergiyi size paslıyorum




Burda Mayıs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *